четвртак, 7. јул 2011.

5o!

5o post!

Danas, za 50 post, pripremio sam malo muzike. Sinoc sam je sasvim slucajno otkrio kod brata, posto on ima najbrzi net od svih kojih ja znam, ja mu tako dam da mi skida serije i fimove, da ne opterecujem svoj laptop x) I dok smo cekali da se sve to prebaci na usb (u ovom slucaju da mi se prebaci true bood - a bice jedan post za tu seriju) u pozadini se cuo blagi saksofon, a melodije vas jednostavno teraju da ih slusate, kao zov sirene, ne mozete izbeci to. Bila je to muzika iz filmova iliti takozvana ambientalna muzika. Kompozitorka se zove Eleni Karaindrou, rodjena u centralnoj Grckoj, u Teichio-u. Ne zna se tacno datum rodjenja neki tvrde da je 1939 a neki da je to bila 1946. go figure x) Odrasla je u Atini i studirala etnomuziku u Parizu. Uglavnom je pisala muziku za filmove, neke predstave i TV serije. Uzivajte :)
p.s. zar vas neke pesme ne potsecaju na Pariz?







Na zalost, nisam mogao da nadjem moju omiljenu koju sam cuo zove se - To Petagna - Aftoshediasmos Sta Dyo Themata - pa ako je nadjete, toplo preporucujem! ;)

bisous bisous

3 коментара:

thanks for commenting