уторак, 31. мај 2011.

One day!

I will visit these place's!

Samo neka od mojih milion i jos koja zeljena destinacija. Prvobitni plan je bio da po zavrsetku srednje skole posetim sve ovo, ali khm hkm xD Nije uspela, ali ostaje mi ceo zivot, i sigurno cu posetiti sve, verujem, nadam se i znam sebe! To je nesto sto moram videti! Kako god znam i umem :) Posetio sam Pariz, Rems, Strazburg, Bec, Zagreb, Osijek, Segedin, celu Italiju, Skoplje, Strumice, Atinu, Santorini, Ios, Nesebar, Kusadasi, Dubai i druge, ali cu i ove i jos mnogo njih! Ostavljam vas da uzivate u prelepim slikama mojih buducih destinacija! :) I naravno ako se setite jos neke, recite mi, jer sam ja sigurno zaboravio neku ;)

Sidnej

Kopenhagen

Bali

Bamboo Forest - Japan

Barselona

Benteng Chittorgarh, India

Berlin

Bora Bora

Amazon

Capilano Suspension Bridge, Vancouver, British Columbia

Karibi

Cikago

Dablin

Edinburg

Jerusalem

Kairo

Kawasan Falls, The Philippines

Las Vegas

London


Sahara

Los Andjeles

Machu Pichu, Peru

Madagaskar

Moskva

Nju Delhi

Marble Caves, Chile Chico, Chile

Marakes


NY

Nijagara vodopadi

Oslo

Ljubljana

Plitvice

Prag

Preachers Rock, Preikestolen, Norway

Restaurant near Sanyou Cave above the Chang Jiang river, Hubei , China

Rio De Zanejro

San Francisko

Sarajevo

Stoklomh

Tadz Mahal

Tokio

Toronto


bisous bisous

11 коментара:

  1. Boro Boro <3 Sarajevo <3 :) fali ti na ovom popisu nekako Hamburg i Flensburg khm khm :) ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Ove evropske sam više manje obišla (minus UK) ali je zato odabir onih van evrope odličan :D

    Čudno mi da vidim da je Ljubljana nekome planska destinacija, ona je više manje usputna stanica :D Ali mi je drago što je kod tebe na spisku :)

    ОдговориИзбриши
  3. Piramide - tu, Tadz Mahal - tu, Machu Pichu - tu...Hmmmm, NE nisi nista zaboravio! :D
    Cek... Mozda ovo - Chichen Itza :D
    http://www.planetware.com/i/photo/chichen-itza-el-castillo-yucatan-mex083.jpg

    ОдговориИзбриши
  4. @Dino : Jao da, da, ja se izvinjavam! :D :D
    @Tirquise : Hvala, hvala :) PA ja bih voleo da je vidim, treba, ipak je to EX- YU :D
    @Marija : Bravo, Chichen Itza!! :D :D

    ОдговориИзбриши
  5. So many wonderful places I've never been to! It is enough for th whole life))

    ОдговориИзбриши
  6. @Nevena : Daaa :)
    @Koltunovskaya : It is ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Ah predivne destinacije!
    Najbitnije si spomenuo:)
    A de je Paris?:)
    Moja preporuka je Briz u Belgiji,gradic izgleda neverovatno:)

    ОдговориИзбриши
  8. @SHB : Pa u Parizu sam bio, tako da nema potrebe da ga navodim ;) A Briz je uzet u razmatranje :)

    ОдговориИзбриши
  9. Divne fotke, baš je nekako fin izbor...ima svega.
    I ja volim putovati, znam da je to floskula, to svi govore, ali ja volim otići i u bilo koje selo u blizini isto toliko kao i u neki velegrad :)

    Bila sam u Londonu, Barseloni, Sarajevu, Plitvicama... sve ostale destinacije koje si nabrojao želim i ja posjetiti :D

    ОдговориИзбриши
  10. @Selma : Isto, bilo gde, makar to bila vikendica u obliznjem selu ;) Dobrodosla si da mi se pridruzis u putovanju :)

    ОдговориИзбриши

thanks for commenting