среда, 25. мај 2011.

It is a love story after all...



''Sve je delovalo kao san, a onda sam otvorila oči.
Sedela sam za barom i naručila Pinot noir, ni prvi gutljaj nije skliznuo niz grlo, a njegova ruka je dotakla moje rame. Naglo sam se okrenula, kao i u svakoj situaciji koja me iznenadi. Njegov zaslepljujuće beli osmeh je prvo što sam videla i to mi je bilo dovoljno, nisam morala da vidim ništa drugo, nisam morala da znam ništa više. Glas koji sam tad čula me je probudio iz deseto-sekundne kome i to kakav glas, dubok, pravi tenor. Tada sam shvatila da me gleda očima boje meda i da mi je rekao : Ćao ja sam ''X''. Htela sam da padnem u još jednu komu, ali mislim da bi to bilo previše. U tom trenutku je prosao prstima kroz svoju savršenu kosu boje kestena u proleće i sklonio je sa lica. Upitao me je da li sam dobro. Da li sam dobro? Ne! Najbrže što sam mogla, a ne sećam se da sam ikad u svom životu tako brzo odgovorila, rekla sam : Da, da. Drago mi je, ja sam Ella. Sva sreća da sam sedela, iako je ova barska stolica delovala kao najviši pedistal koji sam mogla da zamislim. Držao je čašu sa Vermuntom, belim, dve kockice leda i tri maslinke. Ma uopšte mi nije bilo važno sta pije, ne znam kako sam to i zapazila, jer sam ja njega mogla da popijem pogledom. Pitao me je da plešemo, ni ne znajući da sam rekla da, već smo bili na podijumu. Svirala je Nina Simone - I put a spell on you. Osmehnuo mi se i rekao : Upravo si mi to učinila... Nežno sam naslonila glavu na njegovo rame i uživala u trenutku za koji nisam znala koliko će trajati, samo sam uživala. Znala sam da je skoro kraj pesme i podigla sam glavu polako, pogledala sam ga u oči i krenula da ga poljubim. To nisam bila ja! Ja u životu nisam tako nešto uradila, mahinalno. Savršenstvo!
Sve je delovalo kao san. A onda sam otvorila oči i blagi osmeh se pojavio na mojim usnama. Njegova ruka me je grlila dok smo ležali u krevetu, onako zaštitnički i brižno. Ne, to nije bio samo san, to je bio početak mog happily ever after.''






bisous bisous

4 коментара:

thanks for commenting