петак, 5. август 2011.

I need air!

Bukvalno!


Drage i dragi moji, izvinjavam vam se sto ne pisem toliko cesto, ne znam gde bijem, nekako kao da uvek moram da budem na 2 mesta u isto vreme, a ne znam gde da idem, Pritom vam sada pisem sa glavoboljom, jer je ovo jedino slobodno vreme koje sam uspeo da uhvatim, i mesto da legnem da spavam, jer i bog i ja znamo da mi treba sna, em sto sam spavao sinoc 2,5 sata, em sto dnevno trosim energije kao i elektrana... I + leto je pa mi i to ne ide u korist :P Sinoc sam otpratio jednog druga na avion da ide kuci, danas jednu drugaricu, Nekako kad moje drustvo ode na more, svi moji inostrani prijatelji dodju, ne znam kako i ne pitajte ali uvek se potrefi. No, meni jeste lepo, ali mnogo zamarajuce, sve imam osecaj kao da cu da se razbolim itd. Ali ovo leto mi definitivno ulazi u top 3! Drustvo, prijatelji, dogadjaji, sve je bilo nekako savrseno na svoj nacin i dalje nastavlja da bude tako.... Uskoro mogu da vam obecam svoj prvi outfit post :D jeeej :D I jos 4 zanimljiva posta. do tad vas ljubim i pozdravljam, Uzivajte mi i budite mi dobro. Voli vas vas P.

*gramaticke greske cete mi oprostiti zbog umora i glavobolje :*****



bisous bisous

8 коментара:

thanks for commenting