субота, 25. јун 2011.

Famous women

Women

Tragajuci za necim sasvim drugim, na internetu sam nasao nesto sto me je odusevilo. Slike poznatih zena, svaka u svoje vreme, heroina, kraljica i jos mnogo sto sta. Neke su bile dobre, neke zaljubljene, neke jako lose. Ali kako god okrenete, one su usle u istoriju na ovaj ili onaj nacin. Neke su zavodile, neke su ubijale, neke branile svoje drzave, neke ostale device etc. Ovako domisljat nacin prikazan na ovim fotografijama je ono sto me je odusevilo a nadam se da ce i vas... ;)

Agrippina the Younger (15-59 years AD)

Alexandra Romanova – the last Russian empress (1872-1918)

Boudicca – Queen of Itzen (26-61 years AD)

Catherine II the Great (1729-1796)

Christina, queen of Sweden (1626-1689)

Cleopatra (69-30 years BC)

Eleanor of Aquitaine (1122-1204)

Elizabeth I – Queen of the Virgin (1533-1603)

Erzsebet Bathory – Blood Countess (1560-1614)

Isabella I of Castile (1451-1504)

Marie Antoinette (1755-1793)

Olympics Epirus (375 – 316 BC. E.)

bisous bisous

8 коментара:

  1. uf divne slike!kako mastovito!love love love!!!ja bi jos!

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su fenomenalne! Ja bih umesto Kleopatre svakako ubacila Nefertiti :) ili je samo dodala, nebitno, nekako mi fali ovde :)

    ОдговориИзбриши
  3. Divno, divno! I Erzsebet Bathory, moja omiljena istorijska negativka!:D

    ОдговориИзбриши
  4. Fenomenalne slike!!! Ja bih ubacila kraljicu Teodoru,po njoj sam dobila ime:)

    ОдговориИзбриши
  5. ksena ratnica-odma sam se nje sjetio i pitao se sto nje nema na ovom spisku ekekek ;)

    ОдговориИзбриши
  6. @babylovesfashion : I jaaa :)
    @Marija : I ja bih dodao Nefertiti, ona je posebna! :)
    @Slavica : Kad sam jos pre cuo za nju, i istrazivao, nisam mogao da verujem, bas je negativka, ona zesca! :D
    @SHB : Daaa i nju! :)) p.s. za ime - genijalno!
    @Mila : Hvala u ime osobe koja ih je napravila x)
    @Dino : Ne znam sto je nema x) hehe
    @Svi : Ima jos dosta njih koje bih i ja stavio na ovu listu, ali ovo su bile slike koje sam nasao da su ovako uradjene :)

    ОдговориИзбриши
  7. fotke su odlične! dža mi se Christina ;) haha mož' misliti...

    ОдговориИзбриши

thanks for commenting