субота, 18. јун 2011.

Sorry, I'm gonna be late..

Time






"E stizem za 5 min". Svi smo to rekli barem jednom u zivotu, ali da li je zaista tako? Ne znam za ostale gradove ali u Beogradu to funkcionise po sledecem principu :

Evo me - zapalite cigaru, tu je za 5 min,
5 min - kasnjenje izmedju 10-20 min,
Tu sam za 7 min - 7 ili bilo koji broj koji nije 5, 10, 15, 20 je vreme za koje ce tacno biti tu,
10 min - bolje sedite u kafic jer ce osoba koja kasni da dodje za jedno pola sata,
15 min - postoji relativna mogucnost da se pojavi za to vreme, ali ne. Odnos je 60% prema 40% da ce kasniti vise, 
20 min - 50 min (guzva je u saobracaju),
I odbijanje poziva kad ga\je zovete - iza ugla je.

Cekali smo svi, i cekali su nas, samo je pitanje kako ispuniti to cekanje. Muzika je dobra za takve stvari, meni obicno vreme brze prodje, jer merim vreme po pesmama. Cigare ili bilo kakva vrsta zanimacije dosta pomaze. Hvala bogu na "naletanje" na ljude koje znamo - "E de si? Sta ima? Ma evo cekam druga\drugaricu itd". Odmeravanje drugih ljudi - jer boze, moramo da imamo komentar na sve (naravno, ovo je receno u pozitivnom smislu). I na kraju ona famozna recenica i klise u isto vreme koju smo izgovorili, a i neki od nas culi "Ubicu te sto kasnis!"
Pomagala - Krenite na vreme. Facebook 3 min pred polazak - no no. Alarm. I sve ostalo sto smislite.
Opravdane su stvari kao - Pukle su mi pantalone. Poprskao me auto. Za zene - "Probilo mi, pa sam morala da se presvucem" i jos neke "sitnice". Ali ja kao i svi vi, verujem da ne volimo da cekamo, sto je i logicno!
Tako da drage i dragi moji, vreme je novac, a svi znamo da njega nema! ;)
A za one koji nas cekaju mogu samo da kazem "patience is a virtue" ;)






bisous bisous

9 коментара:

  1. Mrzim kad ljudi kasne, mrzim kad znam da me neko čeka negdje, te se trudim da nikad ne kasnim. Čak uvijek dođem nekoliko minuta ranije, ako taj neko porani, da ne mora da me čeka...;)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja imam traume od cekanja.Moja bivsa najbolja drugarica(kako ovo smesno zvuci) je uvek kasnila,ali to su bila kasnjenja od po 40 min.Ja sam se trudila da krenem mnogo kasnije,cak i pola sata i opet bi je cekala.Na kraju sam pocela da nosim sa sobom knjigu ili casopis:)

    ОдговориИзбриши
  3. :D Nasmejalo me ovo tvoje tumacenje xD
    Tako je realno :D ALI samo kada su devojke u pitanju :) jer su moja iskustva takva - momci dolaze na vreme, devojke redovno kasne! Ja sam jako dugo bila tacna, a onda sam izvalila da nema smisla i pocela da kasnim da mi ne skace pritisak, a najcrnje je sto koliko god ja da kasnim, pola sata npr...pogadjas - drugarica kasni jos vise! To je jednostavno talenat! :)

    ОдговориИзбриши
  4. @Slavica : Isto, volim da poranim! :)
    @SHB : Hahah traume x) Vidis to ti je pametno sa knjigom i casopisom ;)
    @Marija : Veruj mi nije tako i za devojke, jer ako je tako i za devojke, onda sam i ja devojka, a to nisam znao x) hahaha Ti momci dolaze na vreme samo kad hoce da budu sa tom devojkom :P :) hehe A to stvarno jeste talenat! :D

    ОдговориИзбриши
  5. Uvijek sam na vrijeme i mrzim kad mi netko kasni jer mi je to gubljenje vremena :/ Al tekst ti je odlican :)

    ОдговориИзбриши
  6. nista ja ne cekam, ako te nema za 5 min. od dogovorenog vremena ja ode ;) mislim da je to dokaz koliko postujes tu osobu, pa ako je postujes doci ces na vrijeme ili eventualno nazvati da kasnis, ali kad vec znas kakav je BG krenes ranije ;)

    ОдговориИзбриши
  7. kudos za prvu fotku, takoreći sliku ;) DALI <3

    a reći ću ti ja često kasnim, nije uvek do mene, ali se nikada nisam ljutila kad neko kasni... samo me smara zimi da čekam... i mrzim kad mi kažu 'ubiću te ako kasniš' :P

    ОдговориИзбриши

thanks for commenting