понедељак, 20. јун 2011.

Interesting fact




Kad bismo celokupno svetsko čovečanstvo sveli na selo sa stotinu stanovnika, a poštujući proporcije svih postojećih naroda sveta, selo bi bilo ovako sastavljeno:

57 Azijata
21 Evropljanin
14 Amerikanaca (severnih i južnih)
8 Afrikanaca

52 žene
48 muškaraca

70 ne-belaca
30 belaca

70 ne-hrišćana
30 hrišćana

89 heteroseksualaca
11 homoseksualaca

6 osoba bi posedovalo 59% sveukupnog svetskog bogatstva i svih šestoro bi bili iz Sjedinjenih Američkih Država

80 bi živelo u kućama bez osnovnih uslova stanovanja

70 bi bilo nepismeno

50 bi bilo neuhranjeno

1 osoba bi umirala

1 se radjala

1 osoba bi imala kompjuter

1 (da, samo 1) bi posedovala univerzitetsku diplomu

Ako svet posmatramo u svetlu ovih podataka, očigledna nam postaje potreba prihvatanja, razumevanja, saosećanja i edukacije.

Razmislite i o ovome:
Ako ste se jutros probudili zdraviji no bolesniji, srećniji ste od million ljudi koji neće dočekati iduću nedelju. Ako nikad niste osetili opasnosti rata, usamljenost zatočeništva, agoniju mučenja, ugrize gladi, srećniji ste od 500 miliona stanovnika ovog sveta. Ako možete otići u crkvu bez straha da vam prete, da vas hapse, muče ili ubiju, srećniji ste od 3 milijarde ljudi ovoga sveta. Ako u vašem frižideru ima hrane, na vama odeće, nad glavom imate krov i imate krevet u koji ćete leći, bogatiji ste od 75% stanovnika ovog sveta. Ako imate račun u banci, novac u novčaniku i nešto sitniša uokolo u nekoj kutijici, činijici, spadate medju 8% najbogatijih ljudi na svetu. Ako su vam roditelji još uvek živi a pritom još uvek u braku, spadate medju uistinu retke osobe.

Neko je jednom rekao:
- radi kao da ti novac nije potreban.
- voli kao da ti niko nikad nije naneo bol.
- igraj kao da te niko ne gleda.
- pevaj kao da te niko ne čuje.
- živi kao da je raj na Zemlji.

Ako možete pročitati ovu poruku, upravo ste dvostruko srećni, jer je neko mislio na vas i jer ne spadate u 2 milijarde onih koji ne znaju da čitaju.  

Jednostavno receno, budite srecni tu gde jeste, zbog toga sto jeste. Ja znam da ja jesam, a Vi?

bisous bisous

9 коментара:

  1. jako.. ovo mi je baš trebalo.. baš sam se nekako grozno osijećala u zadnje vrijeme pritisak oko fakulteta i čovjek sebi umisli kako ima milion problema koji su (kad se podsjetiš na ove stvari ) smiješni.. treba ovo isprintati i svako jutro prije nego se išta započne pažljivo pročitati

    ОдговориИзбриши
  2. Opet si me uspio nadahnuti! Iako sam se probudila sretna, sad sam jos sretnija jer sam se uopce probudila.. <3

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Stvarno, sednes i zamislis se:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je jeadn od najboljih postova koje sam procitala u poslednje vreme!!!Apsolutno SJAJNO!!!Bravo Paul!!!

    ОдговориИзбриши
  5. @Emina : Slazem se :)
    @TW : Drago mi je! :))
    @Slavica : Hvalaaa :D
    @SHB : Hvalaa :)
    @Branislava : Puno hvala :D

    ОдговориИзбриши
  6. Jako interesantno! Jel moguce da je 70% stanovnistva nepismeno? I mislila sam da je odnos zene-muskraci nesto veci u nasu korist :D
    Odlican post!
    Svidja mi se ovo sto je neko nekad rekao i ne zelim da komentarisem ;)

    ОдговориИзбриши
  7. @Marija : Moguce, na zalost... Hvalaaa :)) hehehe

    ОдговориИзбриши

thanks for commenting