понедељак, 27. јун 2011.

Ice cream like you've never imagined!

Ice (s)crem, You (s)crem, Everybody (s)crems!


Sinoc,tj jutros sam zaspao u 7 ujutru, tj sto bi englezi rekli 7AM. Nisam mogao da spavam, tj mogao sam, al znate onaj umor koji vam ne da da zaspite, e upravo to, no vratimo se na temu. I tako ja idem, i istrazujem po internetu i naletim na jednu fenomenalnu stranicu koja me je odusevila ( koju cu vam prezentovati u sledecem postu ), i nasao nesto neverovatno na njoj, tako da na neki nacin pozajmljujem pricu + dodatan info koji sam nekako iskopao. Videli smo lizalice u obliku poznatih modnih marki, a ovde je rec o ruskoj STOYN marketinskoj agenciji koja je na trziste izbacila liniju sladoleda, iako negde pise lizalica, sa 10 ikonskih likova u svetskoj istoriji. Dizajn je genijalan, a ukusi, pa ljudi hocu sve! Pogotovo onaj u obliku spreja jer ima ukus bubble gum!! Originalnost je ono sto je mene odusevilo! Njihova web stranica je - stoyn Ostavljam vas da se uverite sami ;)

Marilyn Monroe

Vladimir Mayakovsky

Darth Vader

Ernesto Che Guevara


Donald Duck

Mario

Mickey Mouse 




bisous bisous

7 коментара:

thanks for commenting