уторак, 14. јун 2011.

Françoise Nielly

ART


Predstavljam vam moje novo otkrice! Françoise Nielly je francuska umetnica, sa juga Francuske... Njenu biografiju i ostale podatke mozete pogledati ovde - http://www.francoise-nielly.com/ 
Prvu sliku sam sasvim slucajno otkrio i nisam znao kako se zove, ali danas sam naisao na ostale, tj na njeno ime, posto nisam znao kako se zove i pravo da vam kazem odusevio sam se! Potezi kojima ona slika i boje koje koristi, i sto je najvaznije od svega, kako ih koristi... Jednostavno vas ostavljaju bez daha. Prirodne velicine slika su mnogo vece, sto je i prikladno ovakvom tipu slika. A sad ostavljam vas da uzivate u slikama koje su neverovatne! :)




























bisous bisous

10 коментара:

  1. Wow! Odlicne su! Poslednja mi je fenomenalna, uglavnom mi se najvise svidjaju crveno sive... A ostale boje, moramo da priznamo - prilicno trendy! :) haha ;)

    ОдговориИзбриши
  2. boje su predivne a slike veoma efektne!

    ОдговориИзбриши
  3. Baš moćno! Voljela bih imati takav portret <3

    ОдговориИзбриши
  4. @Marija : Hehe da, da i meni je zadnja extra! :)
    @SHB,Nevena R,Treny White : DA DA DA i DAaaaa i jaaa :D :D

    ОдговориИзбриши
  5. nevjerovatni portreti... želim sebe ovako.. narcis :D

    ОдговориИзбриши
  6. @Emina : Veruj mi, nisi jedina koja to zeli :P :D

    ОдговориИзбриши
  7. Dugo me ništa nije toliko oduševilo kao tvoje novo otkriće! Vau!

    ОдговориИзбриши

thanks for commenting